Update Covid-19 regeling

Tot onze grote spijt, maar zeer begrijpelijk en noodzakelijk, zal Europoint vanaf maandag 2 november gesloten zijn tot nader order. Echter blijft onze HANDY HOME DOE-HET-ZELF AFDELING GEOPEND, deze blijft bereikbaar via parking Lidl & volgens de normale openingsuren: maandag (10u - 18u20), dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag & zaterdag (8u30 - 18u20). 

Wij zullen er alles aan doen om jullie tijdens deze verplichte sluiting met raad & daad blijven bij te staan.

Onze bereikbaarheid:
  • Telefonisch zijn wij bereikbaar op het nummer 056/60.86.89 op maandag (10u - 18u), dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag & zaterdag (8u30 - 18u).
  • Mail: Alle vragen omtrent geboortelijsten mogen verstuurd worden naar baby@europoint.be. Alle andere vragen mogen gericht worden aan info@europoint.be.
  • Contactformulierhttps://www.europoint.be/contact-opnemen

Wij doen ons uiterste best om jullie zo snel en goed mogelijk te antwoorden en verder te helpen!

Update webshop

Onze webshop blijft 24/7 geopend! U hebt hierbij de keuze om uw order thuis te laten bezorgen (GLS) of u kan ervoor opteren om uw artikelen zelf af te halen aan het door ons specifiek voorziene afhaalpunt: aan ons onthaal, ingang Europoint (zie plan hieronder). Het afhalen van webshoporders is zonder afspraak mogelijk op maandag (10u - 18u20), dinsdag (8u30 - 18u20), woensdag (8u30 - 18u20), donderdag (8u30 - 18u20), vrijdag (8u30 - 18u20) & zaterdag (8u30 - 18u20). U ontvangt van ons een bevestigingsmail wanneer uw order klaarstaat voor afhaling. Dit zal ten vroegste de dag na het plaatsen van uw order zijn.

Afhaling webshop

OPGELET! Het afhalen van webshoporders kan ENKEL met een digitale of afgeprinte orderbevestiging van uw online aankoop. Dit om een vlotte en veilige afhaling te garanderen en de afstandsregels te kunnen respecteren.

Mogen wij u vriendelijk vragen om tijdens de afhaling alle geldende Covid-19 maatregelen in acht te nemen en voldoende afstand te houden van elkaar?! Indien u voor een thuislevering opteert, hopen wij te mogen rekenen op uw begrip en geduld dat er door het hoge aantal webshoporders mogelijks vertraging kan zitten op de levertijd van uw bestelling. Plaats uw bestelling voor specifieke gelegenheden dus zeker tijdig!

Vindt u online toch niet wat u zoekt of heeft u vragen over bepaalde artikels? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren!

Geboortelijsten

  • Reeds gemaakte afspraken voor het aanleggen van een geboortelijst:
    Indien deze afspraak valt tijdens de verplichte sluiting van de winkel, bellen wij u persoonlijk en zo snel mogelijk op om hieromtrent verder af te stemmen. U hoeft zelf hiervoor niets te ondernemen

  • Nieuwe afspraken om een geboortelijst aan te leggen:
    Wij raden aan de geboortelijst aan te leggen 2 à 3 maand vóór de verwachte bevallingsdatum. Indien u graag een afspraak wenst, mag u een e-mail sturen naar baby@europoint.be met volgende gegevens in vermeld:
    • Eerste, tweede, derde,... kindje?
    • Familienaam + voornaam + telefoonnummer ouder 1
    • Familienaam + voornaam + telefoonnummer ouder 2
    • Adres
    • Email adres voor communicatie aangaande de geboortelijst
    • Vermoedelijke bevallingsdatum
    • Geslacht (geheim/jongen/meisje)
    • Jullie beschikbaarheid om langs te komen (in functie van de verwachte bevallingsdatum)

Wij komen dan zo snel mogelijk bij u terug met enkele voorstellen

  • Afhalen gekochte lijstartikelen
    Het afhalen van gekochte lijstartikelen kan nog steeds tijdens de verplichte sluiting van onze winkel enkel door de lijsthouders en dit zal steeds OP AFSPRAAK gebeuren.
    • Voor het maken van een afspraak stuurt u minstens één dan vóór de gewenste afhaaldatum, met opgave van gewenste afhaaluur, een e-mail naar baby@europoint.be en wacht u steeds op onze bevestiging dat de gekochte lijstartikelen ter afhaling werden klaargezet.
    • Afhalingen zijn mogelijk op maandag (10u - 18u20), dinsdag (8u30 - 18u20), woensdag (8u30 - 18u20), donderdag (8u30 - 18u20), vrijdag (8u30 - 18u20) & zaterdag (8u30 - 18u20) aan ons onthaal, ingang Europoint (zie plan hieronder). Mogen wij u vriendelijk vragen om tijdens de afhaling alle geldende Covid-19 maatregelen in acht te nemen en voldoende afstand te houden van elkaar?!

Afhaling geboortelijstartikelen

  • Een geschenkje kopen van een geboortelijst?
    Kies dan als verzendmethode "De artikelen worden aan de ouders meegegeven". Dan zorgen wij ervoor dat de ouders het geschenkje goed ontvangen.

Zit u nog met onbeantwoorde vragen, bezorgdheden en/of onduidelijkheden? Aarzel dan zeker niet ons te contacteren!
We wensen jullie veel goede moed en een goede gezondheid tijdens de komende weken. Hopelijk tot héél snel terug in de winkel!

Zorg goed voor jezelf & voor elkaar!


Accept

Deze website gebruikt cookies