Administratief medewerker M/V
Functie:
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van enkele leveranciers.
- Input van leveringen van goederen aan de hand van orderbevestiging/leverbon/factuur.
- Je bent verantwoordelijk voor het melden en opvolgen van klachten bij leveringen van jouw leveranciers.
- Je staat de aankoper bij voor allerhande administratieve taken.
- Voor jouw leveranciers zoek je beeldmateriaal op of vraag je deze aan. Op die manier blijft de webshop up-to-date.
Wij zoeken:
- Je hebt minimum een diploma secundair onderwijs, bij voorkeur in Handel of Kantoor of gelijkwaardig door ervaring
- Je beschikt over een goede basiskennis van IT-Office tools Word, Excel, Outlook
- Je kan zelfstandig werken, bent administratief goed gestructureerd en nauwgezet
- In deze job is een mature en professionele attitude vanzelfsprekend
- Je bent leergierig en steeds bereid om nieuwe taken aan te leren
- Je bent flexibel ingesteld en last minute opdrachten horen bij je job
- Je bent bereid te werken op zaterdag
Aanbod:
- Voltijds contract
- Werkuren: fulltime met een vaste vrije dag in de week & elke maand 1 vrije zaterdag.
- Loon af te spreken
- Extra’s: je ontvangt Maaltijdcheques en Ecocheques
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wens je te solliciteren voor bovenstaande vacatures?
Mail je CV & motivatie door naar onderstaand e-mail adres:
jobs@europoint.be