Winkelmedewerker Huishoudafdeling

Takenpakket:

  • Je bedient de klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen advies naargelang de vragen.
  • Je zorgt dat de rayons in orde zijn. Dit betekent dat je bestellingen mee opvolgt en dat je de rekken aanvult.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor een aantrekkelijke presentatie van de producten in de verschillende rayons.
  • Je controleert de leveringen, etiketteert producten, helpt bij de aanvulling van de stock.
  • Klantenbestellingen opvolgen, retours van klanten behandelen. 

 

Profiel:

  • Vlotte, klantvriendelijk en communicatieve instelling
  • Servicegerichte mentaliteit
  • Stressbestendig, stipt, gemotiveerd, flexibel en bekwaam
  • Initiatief nemen
  • Collegiale werkhouding, je kan vlot in teamverband werken.
  • Ambitie om steeds bij te leren.
  • Je beschikt over een A2 diploma.
  • Je bent bereid om op zaterdag te werken + 4 koopzondagen in het jaar

 

Aanbod:

  • Een afwisselende en boeiende job met verantwoordelijkheden.
  • Toffe werksfeer met leuke collega’s
  • Interne opleiding door collega’s en leveranciers
  • Eén vaste vrije dag in de week & één vrije zaterdag in de maand
  • Een marktconform salaris met extra voordelen
  • Kans op een vast contract

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wens je te solliciteren voor bovenstaande vacature?

Mail je CV en motivatie door naar onderstaand e-mail adres:
jobs@europoint.be


Accept

Deze website gebruikt cookies