ADMINISTRATIEF MEDEWERKER M/V  

FUNCTIE: 
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van enkele leveranciers.
  • Input van leveringen van goederen aan de hand van orderbevestiging/leverbon/factuur.
  • Je bent verantwoordelijk voor het melden en opvolgen van klachten bij leveringen van jouw leveranciers.
  • Je staat de aankoper bij voor allerhande administratieve taken.
  • Voor jouw leveranciers zoek je beeldmateriaal op of vraag je deze aan. Op die manier blijft de webshop up-to-date.
WIJ ZOEKEN:
  • Je hebt minimum een diploma secundair onderwijs, bij voorkeur in Handel of Kantoor of gelijkwaardig door ervaring
  • Je beschikt over een goede basiskennis van IT-Office tools Word, Excel, Outlook
  • Je kan zelfstandig werken, bent administratief goed gestructureerd en nauwgezet
  • In deze job is een mature en professionele attitude vanzelfsprekend
  • Je bent leergierig en steeds bereid om nieuwe taken aan te leren
  • Je bent flexibel ingesteld en last minute opdrachten horen bij je job
  • Je bent bereid te werken op zaterdag
AANBOD:
  • Voltijds contract
  • Werkuren: fulltime met een vaste vrije dag in de week & elke maand 1 vrije dag op zaterdag.
  • Loon af te spreken
  • Extra’s: u ontvangt Maaltijdcheques en Ecocheques

Wens je te solliciteren voor bovenstaande vacatures?
Mail je CV & motivatie door naar onderstaand e-mail adres:
jobs@europoint.be


Accept

Deze website gebruikt cookies